Tuesday 10 May 2011

Η Κλήρωση και οι Τυχερές! :-)

    Λοιπόν λοιπόν! Έχουμε τους 2 καλύτερους χορευτές μας που μας εντυπωσίασαν πραγματικά με τις τέλειες φιγούρες τους! χιχι! Είστε έτοιμες να τους μάθετε???



    Είναι η ioanna!!!!

    και η Μαρία Sweet Art!!!!

    Κορίτσια συγχαρητήρια!!! Τα δωράκια σας είναι τα ακόλουθα:
    Για την ioanna τα ριγέ θαλασσινά σκουλαρικάκια για να τα φοράει όταν πηγαίνει στα λάτιν! χιχι!


   και μια θηκούλα για το κινητό της!!!

   και για τη Μαρία Sweet Art τα καρώ σκουλαρικάκια

 
    και επίσης μια θηκούλα για το κινητό της!!!

    Κορίτσια περιμένω να μου στείλετε τις ακριβείς διαστάσεις των κινητών σας έτσι ώστε να επιλέξω μια θηκούλα που να το χωράει! Εύχομαι να είστε πάντα τυχερούλες και ελπίζω να σας αρέσουν τα δωράκια σας! :-)

18 comments:

  1. Μπράβο σε όλες, νικήτριες και δωροδότρια!!!

    ReplyDelete
  2. Στγχαρητηρια στις τυχερες!!Ειδες Ιωαννα ???Ηρθε και η σειρα σου για δωρακι!!!:-))

    ReplyDelete
  3. κριμα και νομιζα πως χορευα καλα...χιχιχιχι....συγχαρητηρια στις τυχερουλες!!!πανεμορφα τα δωρακια !!!

    ReplyDelete
  4. Συγχαρητήρια στα κορίτσια! Πολύ ωραία τα δωράκια! Χάρηκα για τη γνωριμία μας και ευχαριστώ που ακολουθείς το μπλογκάκι μου! Αυτά που φτιάχνεις είναι απίθανα!! :)

    ReplyDelete
  5. Καλημέρα!
    Συγχαρητήρια στις τυχερές!

    ReplyDelete
  6. Συγχαριτήρια στα κορίτσια!
    Ε, ήταν φανερό ότι χόρευαν καλύτερα από όλες μας!!!

    ReplyDelete
  7. ααα τυχερούλες εύχομαι να ευχαριστηθείτε τα δωράκια!!! Βαλεντινάκι μου , φιλάκια πολλά!!!

    ReplyDelete
  8. xixi! Sas euxaristo poly poly koritsia! Oi kalyteres xoreutries den exoun emfanistei akomi na doun oti kerdisan! Mallon tha pigan pali gia xoro! xixi! :-)

    ReplyDelete
  9. Συγχαρητήρια στις τυχερές! Πολύ όμορφα τα δωράκια που κέρδισαν!

    ReplyDelete
  10. χαχα Vally, το είδα εχθές το post κατά τις 3 το βράδυ, αλλά ήμουν τόσο κουρασμένη μέσα στη χαρά μου για να απαντήσω, που είπα ότι θα απαντήσω αύριο! πρέπει να έχω πάρει μέρος σε περιπου... 10000000000 giveaways ως τώρα (η υπερβολή στο αίμα μου! :Ρ ) και δεν έχω κερδίσει ποτέ τίποτα! σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!! θα σου στείλω τα στοιχεία μου και τα μέτρα του κινητού! φιλιά! :*

    ReplyDelete
  11. Φτουυυυυ έχασα αυτά τα φοβερά δωράκια!!!!
    Μπράβο στα κορίτσια,ιδιαίτερα τυχερές!!
    Φιλάκια!!

    ReplyDelete
  12. καλως σε βρηκα..κ παντα τυχερες τα κοριτσια που κερδισαν αυτα τα ομορφα δωρακια

    ReplyDelete
  13. Kalos irthes Lena stin pareoula mas! Se euxaristo poly gia ta glyka logakia sou! :-)

    ReplyDelete
  14. Μετά από τα τόσα προβλήματα με το Blogger να μαι κι εγώ!!!!!!
    (Δεν μπορούσα να γράψω σχόλιο)
    Σου έχω στείλει ήδη e-mail και πιστεύω να το έχεις λάβει.
    Φιλάκια κι σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!!

    ReplyDelete
  15. Pragmatika ti eixe pathei to blog???den ebaine katholou!eytyxos tora ola kala!to pira to mail sou!den tha argisei to paketaki sou!xixi!;-)

    ReplyDelete
  16. Ευχαριστώώώώώώ!!!!!!

    ReplyDelete
  17. συγχαρητηρια στις τυχερες! πανεμορφες οι δημιουργιες σου!!!

    ReplyDelete
  18. se euxaristo poly poly! :-)

    ReplyDelete