Wednesday 1 June 2011

Καινούριες τσαντούλες!/ New bags!

     Παρόλο που δεν είχα πολύ ελεύθερο χρόνο, δεν άντεξα να μην κάτσω λίγο στη ραπτομηχανούλα μου και να δημιουργήσω κάτι! Και αυτό το κάτι δεν ήταν τπτ άλλο από το τελευταίο μου πάθος! Τις τσαντούλες!
    Even though i hadn't enough time for creations, i couldn't resist to my new passion! Making bags!

   Η πρώτη είναι μία τσαντούλα διπλής όψεως! Από την έξω πλευρά τα σπιτάκια και από τη μέσα λουλουδάκια vintage style! Τα χεράκια της είναι από λινό ύφασμα.
     My first one is a double face bag! The outside is with houses and the inside is with flowers for more vintage style! Its holdings are from linen fabric.

H&G bag 30cmx37cm outside


H&G bag 30cmx37cm outside

H&G bag 30cmx37cm inside out

H&G bag 30cmx37cm inside out

H&G bag 30cmx37cm inside out


H&G bag 30cmx37cm inside out

    Η δεύτερη είναι τσαντούλα London με εσωτερικό τσεπάκι! Μη μου πείτε ότι δεν σαν ταξιδεύει στο όμορφο Λονδίνο??? χιχι! Εμένα πάντως με ταξίδεψε! 
    The second one is a London bag with a pocket inside! It is appropriate for London addicted! :-)


London bag with pocket inside 31cmx34cm

London bag with pocket inside 31cmx34cm

London bag with pocket inside 31cmx34cm

London bag with pocket inside 31cmx34cm
 

    Αυτά προς το παρόν από εμένα! Περιμένω τα σχόλιά σας! Μην με ξεχάσετε! χιχι!
    Φιλάκια πολλά σε όλες!
    I can't wait to read your comments!
    Lots of kisses!


21 comments:

  1. Super υφάσματα!!! Είναι πολύ ωραίες και οι δύο!!! Ειδικά η πρώτη με τα σπιτάκια !!! Super cute:)
    xo
    Eleni

    ReplyDelete
  2. Πολύ πολύ ωραία και τα νέα σχεδιάκια!! :)

    ReplyDelete
  3. Καλημέρα και καλό μήνα! Πολύ ωραίες οι τσάνντες σου!!!

    ReplyDelete
  4. πολυ ομορφες !! καλο μηνα και καλο καλοκαιρι !!!!

    ReplyDelete
  5. Καλημέρα Βαλεντίνα και καλό μήνα. Μου αρέσουν τρελλά οι τσαντούλες σου. Φανταστικά υφάσματα, ωραίο σχέδιο και ευκολοφόρετο, ωραία ιδέα που είναι διπλής όψεως, και καλοραμένο. Έχει το πακέτο. Μπράβο σου. Φιλιά.

    ReplyDelete
  6. Τέλεια, τέλεια! Και το Λονδίνο είναι θέμα από μόνο και γίνεται χαμός κι από πέρυσι: μαξιλαράκια, ταπετσαρίες, τσάντες! Μου αρέσει πολύ!

    ReplyDelete
  7. Πανέμορφες!Η London Bag είναι όντως ταξιδιάρικη ακόμα και για μας που δεν έχουμε πάει ακόμα..Βλέπω η ραπτομηχανή έχει πάρει φωτιά!χιχι!Φτιάξε και με λουλουδάκια που είναι και της μόδας αν σ'αρέσουν,οι φίλες σου θα ξετρελαθούν!

    ReplyDelete
  8. καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!!! και οι 2 όμορφες,αλλα η 2η είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ. εγώ δεν έχω ιδέα για το πως να φτιάχνω τσάντες...χμμ...τι θα έλεγες να τις φτιαχνεις εσυ και να τις φοράω εγώ;;;; εμένα....δίκαιο μου ακούγεται!!! :Ρ φιλιά! ^^

    ReplyDelete
  9. πολύ ό,ορφες!!
    Καλό μήνα!!!

    ReplyDelete
  10. Τέλειες! Ψηφίζω κι εγώ London!
    Καλό μήνα να έχεις!

    ReplyDelete
  11. Να σε ξεχάσουμε με τέτοια αριστουργήματα,τι λες;;;
    Καλά είναι και οι δύο πανέμορφες!Πανέξυπνη η πρώτη που είναι διπλής όψης και η δεύτερή σου απλά θεϊκή!!!
    Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  12. Πήραμε φόρα ε; Μπράβο Βαλεντινάκι, τέλειες είναι ,ειδικά η τελευταία , η λονδρέζικη,πολύ μου άρεσε!
    Καλό μήνα!

    ReplyDelete
  13. Πολύ όμορφες και οι δυο αν και αυτή με την διπλή όψη μου φαίνεται πιο χρονοβορα!!!
    Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι να έχουμε!!!

    ReplyDelete
  14. Κοριτσάκια σας ευχαριστώ όλες πολύ πολύ για τα όμορφα λογάκια σας! Μου δίνετε ώθηση να κάνω όλο και περισσότερα! χιχι! :-) Καλό μήνα και καλό καλοκαιράκι σε όλες μας! Φιλάκια!

    ReplyDelete
  15. Αρρρρρρρργκ τις θέλω και τις 2!!!! Είναι υπέροχες!

    ReplyDelete
  16. Δεν είχες χρόνο;;;; Μα πότε πρόλαβες να τις κάνεις;;; Βαλεντίνα μου, είναι και οι 2 υπέροχες!!! Θα σου ξαναπώ ότι κάνεις πολύ ωραίους συνδυασμούς υφασμάτων... : ) Φιλάκια!

    ReplyDelete
  17. χιχι! Σε ευχαριστώ πολύ Emelia μου! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Βάνα μου! Τολμάω στους συνδυασμούς είναι η αλήθεια και καμιά φορά κινδυνεύω να τις κάνω λίγο κιτς, αλλά μέχρι στιγμής νομίζω το έχω γλιτώσει! χιχι! :-)

    ReplyDelete
  18. Υπέροχες...Μου άρεσαν πολύ τα υφάσματα που χρησιμοποίησες...

    ReplyDelete
  19. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου! :-)

    ReplyDelete