Saturday 27 August 2011

Φαναράκι για ρεσώ/ diy lantern - tutorial


    Μπορεί να έλειψα μόνο για 4 μερούλες, αλλά ήταν αρκετές για να μου δώσουν έμπνευση και όρεξη για νέες δημιουργίες! Έτσι λοιπόν έφτιαξα ένα μικρό φαναράκι για ρεσώ, για να θυμίζει στον αγαπημένο μου και εμένα τις όμορφες διακοπές μας, αλλά και το υπέροχο βράδυ που περάσαμε στο Throubi bar στις Σπέτσες!
    Even though i was away for only 4 days, these were enough to give me plenty of inspiration for creations! So i made a lantern, to remind me and my love, our sweet holidays and the lovely night we've spent at Throubi bar in Spetses!

    Εδώ σας έχω και τις οδηγίες για το πως θα φτιάξετε και εσείς το δικό σας ρομαντικό φαναράκι!
    Here i have all the instructions for you on how you can make your own lantern!

    Θα χρειαστείτε:
  • ένα βαζάκι γυάλινο
  • χρώμα της αρεσκείας σας
  • ένα πινέλο
  • ένα μυτερό αντικείμενο (εγώ χρησιμοποίησα ένα μηχανικό μολύβι)
  • και ένα κεράκι ρεσώ!
    You will need:
  • a glass jar
  • the color you love
  • a brush
  • a sharp tool ( i used a mechanical pencil)
  • a candle

    Οδηγιές:
  1. Αρχικά πρέπει να καθαρίσετε καλά το βαζάκι σας από τις ετικέτες που πιθανόν να έχει.
  2. Βάφετε το βαζάκι εξωτερικά με το χρώμα που επιλέξατε και το αφήνετε να στεγνώσει
  3. Με το μυτερό σας εργαλείο χαράσετε τα σχεδιάκια που σας αρέσουν. Μπορείτε να γράψετε επίσης κάτι επάνω.
  4. Τοποθετείτε το κεράκι ρεσώ μέσα στο βαζάκι και έτοιμο το φαναράκι σας!
    Instructions - Step by step:
  1. Firstly, you have to clean the jar from the labels.
  2. Paint outside the jar and let it dry.
  3. Use your sharp tool to carve your favorite shapes. You can also write something on it!
  4. Put the candle in the jar and your lantern is ready!
  5.  

H A P P I N E S S   I S   U P   T O   Y O U   B A B E




        Εγώ στο δικό μου πρόσθεσα λίγο σκοινί στο επάνω μέρος του το οποίο κόλλησα με κόλλα ξύλου! Στο τέλος πέρασα όλο το βαζάκι με βερνίκι. Και φυσικά το έκανα δωράκι!
        I added on the top on my lantern some rope which i stack with glue for wood. I also covered it with varnish. And in the end i packaged it for a present!



        Και ένα τραγουδάκι από εκείνο το βράδυ! Απολαύστε το!
        And a song from that night! Enjoy!


        Τα ξαναλέμε σύντομα! :-)

    12 comments:

    1. Πολύ όμορφο το κεράκι Βαλεντίνα μου!!!!! Και το αποτέλεσμα το βράδυ είναι υπέροχο!!!!! Μας έλειψες!!! :) Φιλιά!!!

      ReplyDelete
    2. λΕλενάκι μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Και εμένα μου λείψατε!!! Φιλάκια πολλά! :-)

      ReplyDelete
    3. εύκολο και τόσο όμορφο!

      ReplyDelete
    4. Σε ευχαριστώ vasilikoula μου! Είναι πράγματι εύκολο και μπορείς να κάνεις πολλές παραλλαγές! Το βράδυ ειδικά βγάζει τέλειο φως! :-)

      ReplyDelete
    5. Είναι υπέροχο το φαναράκι Βαλεντινάκι μου!!!!!
      :))

      ReplyDelete
    6. Σε ευχαριστώ πολύ Ειρηνάκι μου! Το έχω μπροστά μου τώρα αναμμένο και είναι πολύ ρομαντικούλι! :-)

      ReplyDelete
    7. This is a brilliant idea! I have been looking for inexpensive crafts to do for a girl's night out and this is perfect! Thank you for sharing!

      I found your blog through Childmade.com

      ReplyDelete
    8. Thanks a lot Sherron! I am glad you liked it! Let me see yours when it is ready! Thanks for stopping by! :-)

      ReplyDelete
    9. What a great project! :) I've featured this post on Craft Gossip here:
      http://homeandgarden.craftgossip.com/pretty-lantern-jar/

      If you would like a "featured by" button, you can grab one here:
      http://homeandgarden.craftgossip.com/grab-a-craft-gossip-button/

      ReplyDelete
    10. Thanks a lot Amanda! You so sweet for posting about me in to you site! I just grabbed your "featured" button! :-)

      ReplyDelete
    11. Τι όμορφη ιδέα!!! κ έχω τόοοοοσα πολλά βαζάκια : Ρ

      ReplyDelete
    12. Σε ευχαριστώ πολύ Βάνα μου! Νομίζω πρέπει να αξιοποιήσεις τα βαζάκια σου! χιχι! Περιμένω να δω το αποτέλεσμα! :-)

      ReplyDelete